annisoldum kaygiliannee çok sıcak suyla yıkamamak ve bolca nemlendirmek. Bioderma atoderm iyi geliyor
heidigril kaygiliannee her gün sabah temiz bezle siliyorum sonra Bioderma sürüyorum tüm vücuduna bunu günde 3 kere yapıyorum
defnevedoruk kaygiliannee kozmetik ürün kullanımı minimum tutmak, %100 pamuklu giydirmek, deterjanları temiz içerik kullanmak, evi sık sık süpürmek, cildi temiz içerikli nemlendirici ile günde 2-3 kez nemlendirmek
ikball kaygiliannee biodermanın duş jelini kullanmak ve yaz kış sıcaktan uzak tutmak, pamuklu kıyafetler giydirmek bizim kurtarıcımız oldu yoksa her yeri yaraydı artık.
rampapapam 1arasss kaygiliannee Ben de bebeğime bioderma atoderm intensive baume nemlendirici kullanıyorum günde iki kere, onun dışında banyo için yine Biodermanın atopik ciltler için olan ABC Derm temizleme jelini kullanıyorum, ekstra bir şampuan kullanmıyorum.
atarepla 2 aylıkken başladı şu an 21 aylık geçmedi maalesef. Biz bir çok dermatolog gezdik verdikleri kremler bir kaç ay iyi geliyor sonra etkisi geçiyor başka kreme geçmek zorunda kalıyoruz. Sürekli gidip başka krem yazdırıyoruz yani. En uzun süre işe yarayanı DEXERYL oldu.
ars9824 kaygiliannee pamuklu kıayefet tercih etmek ve atoderm ile nemlendirmek bazen atak zamanı olursa bunu günde 2-3 kez yaptığım oluyor asla farklı bir deterjan vesaire şampuan da kullanmıyorum hatta ben bazen her duşta şampuanla yıkamıyorum bile 21 aylık olduk
simseklivekalpli kaygiliannee bioderma atoderm baume nemlendirici, kızarıklık oluşursa bepanthol sensiderm sürüyorum. Bizim hastalık zamanları da bağışıklık düşünce çıkıyor bi anda 🥲
kaygiliannee simseklivekalpli sensiderm bize hiç iyi gelmedi ya. Yani vücuduna okey ama yüzünü daha da arttırıyor
simseklivekalpli kaygiliannee kortizonlu mu lazım acaba bilemedim onu doktora yazdırmak lazım, bizim bi tuvalet eğitimi sürecinde çok fena olmuştu o sıra aldım ben de. Ayrıca pul pul olup dökülmüştü o sıra da hamazinc kullanmıştım
busraufukilbilge kaygiliannee sicak su ile yikamamak , bioderma atoderma krem hergun surmek . Granul sabunla camsirlari yikamak, kimyasal urunlerden uzak durmak .
dani2711 kaygiliannee biz mustela stelatopia krem kullanıyoruz doğduğundan beride sebamed yenidoğan şampuanı kullanıyoruz liflerde atopiyi tetikliyor ben bebek süngeri kullanıyorum
kaygiliannee dani2711 mustela ben de kullanıyordum doğduğunda ama artık bi işe yaramıyor sürünce hellomomy_ aynen öyle çok zayıf kalıyor