Bizimde birkaç ay süren iyileşmeyen pişik sorunumuz vardı doktora götürdük bezden , ıslak mendilden ve hastalandığında bağışıklığı düşer ve ishal olursa ondan olur dedi birde pişik mantar yapıyor. Pişik uzun süreli geçmediyse ve pişik kremi kullanmanıza rağmen düzelmiyorsa muhtemelen pişik mantarı olmuştur doktora gösterin ve bezide değiştirin