Kızlar bebeğim 7 aylık bir haftadır pişigi geçmiyor ne yaptıysam olmuyor. Bezi ve ıslak mendilini değiştirmedim doğduğundan beri aynı. Normalde sudokrem kullanıyordum memnundm ama birden arttı pişigi acile gittim krem verdi ama 1 haftadır işe yaramıyor bayram diye çocuk doktoruda yok ozellerde bulamıyorum. Ne önerirsiniz lütfen bir öneri verin 😥