gzd_nhr oglusannesii maşallah canım ama benim kızım 6 kg olmasına rağmen ben 3 kullanıyorum 4 e gecmeyi planlıyorum Sen bir 5 numarayı dene
oglusannesii gzd_nhr bez markası değiştireceğim büyük ihtimalle bıktım daha Sleepyden gerçekten her kaka yapmasında taşıyor 🙄