Kızlar ya bıktım artık oğlum 3 ay 3 günlük kilodan dolayı 3 numara bez kullanıyorduk sıkıyordu 4 e geçtik oğlum günde 1 defa kaka yapıyor ve her seferinde üstü 2 kat batıyor boklu çamaşırdan bıktım. Sleepy bez kullanıyorum hiç pişik yapmadı hangi bezi önerirsiniz ? ( Sleepy hiç pişik yapmadı)