essimay hayır canım fizyolojik serum yakmaz içindeki su gözyaşımizla aynı su benim kızımin gözlerine de sürekli kirpik giriyor ve çıkmıyorda yapışıyor iltihap tutuyor beş günden fazladır da kızarmış durumda sürekli serum damlatiyorum bir iki damla diğer günlere göre daha iui serumun hiçbir zararı yok göze