essimay 4 aylık bebeğimin gözünün tam ortasına kirpik kaçmış . Serum fizyolojik ile yıkama yapmalı mıyım zarar verir mi kendi çıkmasını mı beklesem var mı yardımcı olabilicek arkadaşlar 😢
queenofrose essimay doktor bırakın kendi kendine çıkar dedi..serum fizyolojik dediğin tuzlu su..ne kadar yakar sen düşün. İlla birşey yapayım diyorsan yüzünü çıka çocuğun ama bnce onada gerek yok. Biz bunları yazarken cikmista olabilir
pink9 essimay benım bebegımde de oluyor karışmıyorum rahatsız da olmuyor ağlamıyor kendı kendıe çıkıyor zaten banyoda falan su gelınce bır sekılde çıkıyor ben zararlı dıyeokumuştum ozellıkle göz bebegındryse Ama dokunmuyorum kalsın dıyorum
bulutlarinsesi essimay göz sıvısı aç kapa yaptıkça onu göz pınarına kaydırıyor. Hangi gözde ise tam tersine yan yatırın. Yer çekimi ile göz pınarına kayması kolaylaşır 😇
essimay queenofrose evet yakmaz mı yakar tabide korktum gözüne daha fazla zararı olur mu kirpiğin diye 😔
Aklimideliricem Kendisi çıkar ellemeyin serum fizyolojik ile de yıkanabilir ama korkutmaya gerek yok hemen çıkıyo zaten genelde🙏
essimay flowersssss korktum ilk kez olunca belki daha önce de olmuştur farketmediysem de zarar verir mi diye bekleyeyim o zaman
namkoll adazey ciddi enfeksiyon yaratabilir. Doktorlar asla önermiyor bunu. Vebal almayın böyle şeyler önererek
zynpdgs adazey hayır sut çok zararlı göz için sütun içindeki yağ ve diğer şeyler gözde enfeksiyona yol açar lütfen böyle şeyleri araştırmadan onermeyin bebeklerin gözleri çok hassas
betul97_ essimay Benim kızımın hep kaçıyordu doktorumuz ellemeyin kendi çıkar diyordu öyle de oluyordu
betul97_ essimay O kadar çok yaşadım ki bende ilk zamanlar bir şey olur diye hatta göz doktoruna bile gittik doktor çıkardı ama ‘Kendiliğinden çıkar merak etmeyin her defasında gelmenize gerek yok’ demişti sonrasında da öyle oldu kendi kendine çıktı