cennetkusum16 mamaisqueen Her diş çıkartmadan önce 1 hafta boyunca diş gribi olurdu çocuğum. Diş 37.5 geçmiyor.Oda patlayacagı gün oluyordu. Bizde de bir kere 3 gün dirençli ateş oldu. orta kulak iltihabı çıktı diş çıkarırken salya arttığı için geriye gidip kulak iltihabı yapabiliyormus. Acile gitmeyin belliki anlamıyorlar çocuk doktoru bulmanız lazım.
mamaisqueen cennetkusum16 bayram tatili olduğu için bulamıyoruz maalesef. Çocuk bölümünde yatıyoruz şu an sözde nöbetçi çocuk doktoru var ama ortalıklarda yok. Sorup duruyoruz çağıramıyor hemşireler de bekliyoruz işte.
Seherr_ mamaisqueen Valla bizde yaptı. Yapmaz diye bişi yok. Kana, idrara bakıldı temiz. 4-5 gün boyunca ateşi vardı ve 38.5 ile başlayıp 40’a kadar çıktı. Calpol ile geçirdik bu süreci. Yapmaz diye bişi yok yapıyor çünkü.
mamaisqueen Seherr_ of içime bir nebze su serptiniz çok teşekkür ederim 🙏🏻 bizim de tahliller temiz olduğu için daha çok endişeleniyorum ‘bu çocuğun neyi var’ diyerek. Calpol bizim ateşimizi düşürmüyor maalesef 😔
myangelson mamaisqueen bizimkinde de boğazında hafif kızarıklık vardı ertesi gün ateşlendi acillik olduk o zaman kanında enfeksiyon çıkmıştı. MBenim oğlum şuan 15 aylık ama hastalandığında 13 aylık falandı sanırım
mamaisqueen mehmeteray teşekkür ederim hastaneye üçüncü gelişimiz farklı hastanelere. Enfeksiyon çıkmıyor kan tahlillerinde neyi var anlayamadık
mamaisqueen nutellaaaaa Boğazları kızarık evet. İdrar için bekliyoruz iki defa poşet taktım ama bezin içinde açılmış alamadık daha idrarını
mamaisqueen Seherr_ fitil de anlık geçirdi sadece ama dolven baya iyi geldi. Şimdi hastanedeyiz yatış verildi ne veriyorlar bilmiyorum ama sürekli çıkıyor ateşi 🤷🏻♀️
alparslannnnnm Oğlum 10 aylık daha yeni alttan iki diş çıktı , bugün öksürük başladı, başında bekliyorum bende gribe döndü sanırım bide , hangi şehir hangi hastanedesiniz
mamaisqueen myangelson bihterziyagil__ Çok teşekkür ederim merak ettiğiniz için.🌸 Hala hastanede yatıyoruz. Ateşini düşürebildik ama tanı koyulamadı henüz 😔