Kızım 1 hafta önce üst damağında 4 diş birden patlattı. Huysuzdu ama ateşi falan yoktu.
Arefe akşam rahatsızlandı biraz ateşi çıkmaya başladı gece bir şekilde idare ettim diş diye.
- Gün öğlen acile götürdük çocuk acil yaşadığım yerde yok. Calpol, Dolven ve Zinco vermiş hiçbirini kullanamadık verdiği gibi tükürüyordu. Öğlen ve gece olmak üzere iki kez ateş düşürücü fitil verdik. Gece fitil vermeden önce acile götürdük kan bakıldı temiz çıktı serum takıldı ateşi 1-2 saatliğine düştü sonra tekrar yükseldi. Fitilin de pek faydası olmadı.
- Gün ile çocuk acile götürdük pratisyenler vardı yanı şurupları verip gönderdiler. Eve gidince öğlen akşam ve gece Dolven ile Calpolu birlikte verdik tüm gün ateşi olmadı. Ama çok halsiz düştü hep uyumak istedi.
- Gün yani bugün sabah ateşi 39 küsür derecelere çıktı bir anda. Calpol verdim ama düşmedi yine acile geldik. Küçük serum takıldı kan idrar gaita istediler.
3 gündür dirençli ateşi var resmen. Gerçekten diş bu kadar sorun çıkarır mı ateş ve ishal dışında bir şeyi yok. Yaşayanlar varsa nolur yazar mısınız? Çok çaresiz hissediyoruz artık. Kuzenim çocuk doktoru ama uzakta şu an. Biraz daha idare edin geçmezse buraya gelin yatış yapalım dedi. Ne yapsak? 😔