birkartanesii En güvenlisi mambobaby diye biliyorum. Hava yerine köpük kullanıyorlar, çıkma patlama riski yok. Fiyatı pahalı tabi ama 3-48 ay kullanılabiliyor.
inciannes Sadeturkkahvesi evet ben de almayı düşüyordum ama yorumlar hep böyle olunca vazgeçtim 🥲 cokbilmismom suheyla92 bende muminibaby kolluk almıştım geçen sene kullanmadım simitle falan girmişti bu sene deneyeceğim inşallah sever kullanabiliriz taktırmaz rahatsız olur diye düşünüyorum