denimomy kolluk gözetiminizde olsa bile çıkabilir dedi, batmaz mayoyla bebeğin yada çocuğun özgür hareket etmesi daha kolay olur, öğrenmeyi kolaylaştırır dedi, kolluğa alışırsa kolluksuz suya girmek istemeyebilirmiş, batmaz mayoyla elleri daha serbest olacağı için yüzmeyi sevmesi açısından daha konforlu olur gibi gibi bir sürü şey saymıştı 😬 bana göre batmaz mayo güvenlik açısından daha mantıklı geldi ☺️