sinemto hiçbirşeye herşey normaldi zaten acıkınca ağlayacak altını batırınca ağlayacak yani normale dönevekyeni doğan bi bebeğe nasıl davranmak gerekirse öyle devam edeceksiniz. Bebeğe bişey olur mu korkusuyla büyütmeyin lütfen bu sizi çaresiz kılar kendinize güvenin siz annrsisiniz onu en iyi siz anlarsınız