dlnkar Çok geçmiş olsun benim bebişim de 1 hafta rsv’den dolayı yoğun bakımda yattı. 10 günlüktü daha. Çok zor günler, saatler geçmiyor ama orada iyileşip öyle gelecek orada yatmasa aynı bakımı bizler evde yapamayız. Her saat e nabızdan yaptıkları işlemlere bakıyordum. Sabret canım sonra hep seninle🙏🏼