ayisigianne ben kızımı bu sene diyanetin 4/6 yaş anaokuluna gönderdim. Çok memnun kaldım. Hem kuranı kerimi öğrendi, hem bir çok sure ezberledi hemde etkinlik ve değerler eğitimi aldı. Bence anaokuluna göre daha geniş öğreticiliği var. Henüz 5 yaşını bitirmediği için seneye de aynısını düşünüyorum inşaallah