ayisigianne evet hiç memnun kalmadım.. hocalar çığlık atarcasına bagiriyorlardi. Kuranı öğreneceksin diye baskı yapıp 5 yaşındaki çocuğu soğuttular. Sınıfta 30 çocuk vardı ve sadece 2 tanesi kurana geçebilmisti, o ikisinin de ailesini tanıyorum. Biri imamın ogluydu,diğeri de çöpçünün kızıydı. Çöpçünün karısı hafız olduğu için de elbette xocuga öğretmişti. Yani hülasa koca sınıfta 2 kişi sadece kuran biliyordu. Hocalar agresifti. En büyük pişmanlığım orası oldu. Yakın diye göndermiştim pişmanım. Çocuk artık dua ezan duymak bile istemiyor:(