ebrarin_annesi Prens_annesi2110 oh oh 😂😂 ben soyle bi rahati goreyim ondan sonra sakin kafaya olsun istyorum 😂
Prens_annesi2110 ebrarin_annesi bende öyle düşünüyordum 3 e gelsin öyle hamile kalırın 4 te doğururum diyodum sonra dedim dur yaa tam rahata erdim dicem sar başa olck yap gitsin😂
ebrarin_annesi Prens_annesi2110 valla benim rahattan kastim aslinda ayri eve cikmak 😂 tek basima sakin kafaya buyuteyim. Bunda bile omrumu yeidlerr 😂
Prens_annesi2110 @Gencanne @blackcatS kızlar test yaptım şimdi geliyor galiba bi tane minnak daha [url=https://hizliresim.com/LIeO0q][img]https://i.hizliresim.com/LIeO0q.jpg[/img][/url]
Prens_annesi2110 Blackforrest hamileyim galiba canım 😄😄 [url=https://hizliresim.com/LIeO0q][img]https://i.hizliresim.com/LIeO0q.jpg[/img][/url]
Blackforrest Prens_annesi2110 Rabbim güzel bir hamilelik geçirmeni ve hayırlısıyla sağ salim kucağına almayı nasip etsin🙏🥰
Prens_annesi2110 Gencanne19 hamileyim galiba canım 😅 [url=https://hizliresim.com/LIeO0q][img]https://i.hizliresim.com/LIeO0q.jpg[/img][/url]
Rbysf Prens_annesi2110 tekrar yapin bence silik vibi ama oda net değil bence adetinize 2 vun varsa bile hime belli olur benim de 2 gun vardi öğrendim