Sadecebirkul Prens_annesi2110 benim de testim bu şekildeydi hatta daha da silik çok net bakınca belli oluyordu adetim geçtikten sonra yapmıştım hemde şuan oğlum 4 aylık ☺️
nazo58 Prens_annesi2110 ikinci testi deneyin bence hatta su erken gebelik testiyle deneyin… var gibi duruyor.. benim oğlumda da böyleydi 9 buçuk aylık su an 🙈😊
yaseminnduru Prens_annesi2110 benimde böyleydi testim hala saklarım. 10 gün sonra 15 aylık olacak kızım. Hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza alın inşallah.