Hanabii bende ücretsizdeyim ama mutluyum ya 😀 rutin hoşuma gidiyor benim. Evim düzenli, temiz. Çocuklarımla extra vakit geçirebiliyorum. Eşimin çalışma saatleri güzel istediğim zaman çayımı alıp çıkabiliyorum. Geçen sabah 8 de uyandık. Benim kızlarım uykuyu sever, sabah uyuruz yani. Tüm gün bayılacak gibiydim. Eşime ben çalışmaya hazır değilim ya dedim 😀 erken kalkıp işe dönmek zor geliyor şuan gözüme 😀