Hanabii çalışmaya alışık bir insanım, evlendiğim zaman başka şehire gelin gidince 2,5 ay evde kaldım ama bunalıma ramak kala işe girdim 😅😂 37. Haftaya kadar çalıştım doğum iznine çıktım bir daha gitmedim izin bitince de çıkış aldım. Çocukla çok hızlı geçiyor vakit 16 aylık oğlum. Sabah ev toplayıp kahvaltı hazırlıyoruz, sonra bazen dışarı çıkıyoruz bazen oyun oynuyoruz bazen de evde yapılacak işimiz varsa onu yapıyoruz ya da ben spor yapıyorum o da benimle oynuyor 😅 uyku saati geliyor zaten o uyuyor ben kendime vakit ayırıyorum. O uyanınca da yemek yiyor oyun oynuyoruz bazen o uyurken etkinlik hazırlıyorum onunla oyalanıyor akşam üzeri yürüyüş yapıyorum oğlumu parka götürüyorum sonra yemek,duş, oğlumun akşam uykusu ve anne-baba saati 😂 çalışmayı dört gözle bekliyorum. Çünkü olduğum yerde pek arkadaşım yok en iyi arkadaşlarım eşim ve oğlum