Gamzeugur23 ameda yerine medela almanızı öneririm. Ben hem hastane tipi olanını hem de pump in style advance (yurtdışından getirtmiştim) olanını kullanıyorum. Türkiyede sadece swing modeli bulunuyor sanırım. Benimkinden daha pratik. Hem içinden calma biberon başlığı da çıkıyor. Bebeğiniz emiyor mu bilmiyorum ama memeyi bıraktırmayan iki biberon başlığından biri. Tek başına almaya kalksanız 750tl.