Gamzeugur23 Elektrikli göğüs pompası alıcam fakat marka olarak cok kararsız kaldım sizler hangı markayı kullanıyorsunuz. Lansinoh, mamajoo ve ameda arasında kaldım fikir verin lütfen
Burcu35 Gamzeugur23 Arkadaşım lansinoh kullanıyordu çok memnun olduğunu söylemişti. 2li olanları zamandan baya tasarruf oluyormuş bilginiz olsun
prenses3509 Gamzeugur23 ben lansınoh kullanıyorum inanılmaz memnunum sütümü baya arttırdı. Motoru ve çekiş gücü baya yüksek kesınlıkle tavsiye ederim
Sdka27 Gamzeugur23 emzirmio msn hep sagm mı yapıcaksn eger sadece sagm yapıcaksan içlernde en iyisi ameda
ozlemo Burcu35 Gamzeugur23 ben lansinoh 2li aldim ama ikili kullanim cok zor, sagma sutyeni almak gerek sanirim🙄 ikili makineyi tek tek sagaeak kullaniyorum ama makine cok iyi ondan yana lansinoh supheniz olmasin;)
Gamzeugur23 prenses3509 sıfırını alıcakl durumum yok letgodan dun ikinci elını aldım ama cekısı cok cok az tutmuyor gibi anlamadım
3pasaannes67 Gamzeugur23 lansinoh 2li olanı kullanıyorum. alıcaksan ikili derim. Çünkü teklide tek göğsü sağarken diğer göğsü süt iniyor ve kalıyor orda. Ama ikilide boşalıyor. Boşaldıkça uyarı oluyor göğse ve süt üretimi de artıyor. Bol sütlü günleriniz olsun inşaAllah
Derin17 Gamzeugur23 mamajoo kullandım çiftli olan çekim gücü çok iyi üstelik masaj da yapıyor öneririm
Btlp Gamzeugur23 e bebekte baby plus var hem diğerlerine göre cok uygun hem de aynı performans coguyla ben aşırı memnunum tavsiye ederim ❤️
Sdka27 Gamzeugur23 dansmandan bi yardm al yoksa da düzenli sagm yapman gerk gece ve gündz bn de ilk cocugumu hc emzirememstm 16 ay süt sagdm cok zor oluo
prenses3509 Gamzeugur23 içindeki beyaZ aparatı değiştir düzelir yıprandığı zaman çekiş gücü azalıyor cunku ben lansınohdan önce baby me aldım çekişi cok düşüktü sütümün azaldıgını düşünmüştüm ancak lansınoyla baya arttırdım sanayı tıpi cihazlar gibi kuvvetlı cekıyor seninki cekmıyorsa ya motoru bozuktur ya da dediğim gibi beyaz aparatı yıpranmıştır
Yagmurun48 Gamzeugur23 ben weebaby kullanıyorum öyle acil aldık o denk geldi eczaneden memnunum çekişi falan iyi