Mariposa kitapsever_ guzel 👍 benim de ayni tonlarda takimim var ayni o sekil kombinledim. Gule gule kullanin
kitapsever_ rukiye33 evde değilim o yüzden şal getirmedim almayı da unuttum yarinda bayram alacak vaktim yok 🥲
rukiye33 tralicem cok boğar üst kısmı koyu ve hareketli bi yelek ondan acık renkler tercih etmesi gerekir eger bide esmer iseniz daha da cok bogar
minnakanneyim kitapsever_ desenli olduğu için düz şal daha güzel olur krem bej taş rengi flan varsa bunlardan birini takabilirsin
minnakanneyim kitapsever_ görmemiştim söyleyince baktım evet yakışır daha güzel olur şimdiden iyi bayramlarr
ball_251 kitapsever_ düz renk takın bence desenli olmaz kıyafetin ön kısmı desenli çünkü düz renk güzel olur