hilalsmz Ayy 10 aylığız her şeyde ağlıyo sürekli mızıklanıyor hatta numaradan ağlayıp kucak istiyor kafayı sıyırmak üzereyim bu kadar kötü değildi 10 gündür bitirdi beni valla geçiyo mu bu atak mı acaba
cauuv2 hilalsmz artık insallah ataktır falan diyorum o derece. Tükendim aglıyorum hep kafayı yicem yukardan sabırlarrrr diliyorum bizlere valla
anneoldumama cauuv2 aynı durumdayız diş olduğunu düşünüyordum dişlerini de çıkarttı hala aynı Yenidoğan döneminde bile böyle uyku problemi yaşamamıştık hatta 10 aydır ilk kez uyku problemi yaşıyoruz diyebilirim sabahları çok erken kalkıyor 4 4.30 5.30 atak olduğunu düşünüyorum artık
cauuv2 anneoldumama ayy yalnız degilmişim sabah 5.30 da güne baslıyor onu geçtim bi haftadır gece 50 kere uyanıyo gece uyusa bende dinç olcam ama yok nerdeee insallah ataktır geçer gider kafayı yicem allah yardımcımız olsun kücücük boyuyla onların dedigi oluyo. Üzücüüü