Bebegim 10 aylık dogdugundan beri bir dakika susmuyor. 10 aydır uyudugu için bile aglıyor aldıgı nefese aglıyor açken tokken altı temiz pis uykusu var yok farketmez her saniye aglıyor iki dakika uzansam kıyafetlerimi cekiştirip aglıyo kucak çok seviyo ama valla hiç kucaga alıştırmadım benim yaptıgım bisey degil yani eminim. Niye böyle bilmiyorum yemek yedikten sonra ilk 5 dakika susuyor sonrasında inanılmaz aglıyo 24 saatim böyle geçiyo gece uykusu da bozulmaya basladı yemek yiyo yemegi bitince de aglıyo doydugu halde devam. Dusta aglıyo dustan sonra bakım yapıyorum aglıyo hiç susmuyo dısarda da aglıyo sustugu 10 dakika. 3 yasında bi oglum daha var ona bakamıyorum küçügü susturcam diye. Nolur deneyimlerinizi önerilerinizi söyleyin ne yapmam lazım bu geçecek mi neleri degistirmeliyim neyi yanlıs yapıyorum varmı aramızda siz nasıl düzelttiniz bana bi akıl moral verin nolur her gün aglıyorum yıprandım💆♀️