seval868_ kelebekay bebek kıyafetleri üzerinden yapılan bir büyü varmış onu yapıyorlarmış yakınlarına falan yani çok açıkça yazmak istemiyorum açıkçası o yüzden birilerine vermekten korkuyorum
bulutlarinsesi kelebekay almasalar bile sen elinde poşetle gittiğinde hastanede kimin ihtiyacı var yok görüyorsun (maalesef) 😔
bulutlarinsesi kelebekay @seval868_ Kıyafeti kuyularında ayıklanmadan deprem bölgesinde gönderilmişti 6 Şubat depreminde 🙏🏼
seval868_ bulutlarinsesi doğrudur evet ama izlediğim videonun etkisinde kalarak oraya atmaktan da korkuyorum bakalım hastanelere verilebiliyormuş oraya veririm en kötü
Dedektifgadget kelebekay ben anam babam usülü küçülene kadar giydiririm beğenmiyorsam o ayrı küçülmeleri de geri dönüşüme atarım
seval868_ Dedektifgadget valla ben takıntılıyım o yüzden artık insanlara güvenim hiç olmadığı için içimdeki şüphe geçene kadar bekleyeceğim vermek için 😅
Dedektifgadget seval868_ evet vermeyin bu sefer daha çok takarsınız oda iyi değil sağlık olsun inşallah
seval868_ Dedektifgadget 😅😅 kız dur sağlığımı etkileyecek kadar takıntılı değilim unutana kadar takıntı yapıyorum 😅😅hastaneye vericem araştırıp alanlar varmış o zamana kadar unuturum ben 😅😅
TalentedMom kelebekay ihtiyaca olana verdim ilk çocuğunuz mu bilmiyorum ama ben 2.çocuk için saklamıştım şimdi dağıtıyorum küçülenleri bazılarını hatıra için saklıyorum