kelebekay valla bi kaç parça ayırdım hastanen çıkışı ve sevdiğim zıbın çorap vs. Ama hepsini turamayacagımı, bir sürü kıyafeti daha olavagını ve onlara yer açmam gerektiğini kendime kodladım. 😂 böylece her yıl bir kıyafetini saklayabilirim falan dedim. Birde kıyamıyor insan ama ihtiyacı olan insanların duası bile yeter. Bebişkolara temiz kıyafet ayırabileceğim diye sevinmeyi düşündüm. Ayırdım yıkadım ama henüz ütüleyemedim. Ütüleyip doğum hastanesine götürmeyi planlıyorum. İhtiyacın olan bi parça evladına yeni kıyafet almak isteyen cooook anne vardır 🥹🫶🏼💗