Ruya_sahin35 ben hiç duymadım bebeğin burnunu açmanın beynine zarar vereceğini. Minicik zaten çok çabuk tıkanıyorlar. Tıkanıklık olmadığı sürece aspiratörle çekmeye gerek yok ama, düzenli olarak serum fizyolojik damlatmak yeterli olur çoğu zaman, olmuyorsa eğer tıkanıklık çok sık oluyorsa bunun arkasındaki neden araştırılmalı.
Sterimar burun spreyleri var, onlardan da kullanabilirsiniz arada. Çekmek gerekmiyor, basıncı zarar vermez dedi doktorların hepsi bebeğe göre ayarlı oluyormuş. Onu sıkınca kendiliğinden akıyor burnunda ne varsa. Alacak olursanız mutlaka bebeğin üç aylık olduğunu söyleyin, farklı aylar için farklı versiyonları var çünkü.
Hastalık zManlarında bebek uyurken başucuna soğana karanfil batırıp koruyorum ben de, faydası olduğunu düşünüyorum onun da