Selam anneler merhaba bebeğim 3,5aylık İki aylıkken bronşit geçirdi hastanede yattık bir hafta hastaneden çıktıktan sonra o günden beri sürekli burnunu açıyorum aspiratör ile çekiyorum çünkü sürekli burnu tıkalı beslenmekte zorlanıyor tıkalı olduğu için sürekli burnu dolu tıkalı kapalı günde 7.08 defa açıyorum ve sürekli böyle artık korkmaya başladım bir zararı var mıdır ya da artık alışkanlık haline mi geldi lütfen tecrübeli anneler sizden bilgi bekliyorum büyükler sürekli burnunu açma beynine zarar verirsin diyor aspiratörle çekmek beynine zarar verir serum fizyolojik ile açmak beynine zarar verir deyip deyip duruyorlar ben de korkmaya başladım