Pamukhanim_ _birbebekannesi_ inşallah düzeltir kadın zevk alıyor kızımın ona anne demesinden bahçede falan anne dediği zaman kızım annem diyor hemen dolu dolu
Minikkalbinannesi Pamukhanim_ büyüyünce düzelir diye düşünüyorum canım 🌸benim oğlum da bizde anne baba demiyor hep adımız la sesleniyor 😂inşallah oda düzelir 🤲
metekaanmomm Minikkalbinannesi ayy komşumun oğlu ortaokula gidiyor daha yeni anne baba demeye başladı 😀 ağzıma tuhaf geliyor söyleyemiyorum diyordu😀 oğlumda gorumceme hala demez sürekli adını söyler😀 8 yaşında hala söylemiyor😀 bir gün söyler diye bekliyoruz😀
metekaanmomm Pamukhanim_ salak kadın ya hem sevmez, hem annem der, iyi tutuyorsun kendini kız😀 ben olsam ağzıma geleni sayardim,sevmediğin çocuğa annelik mi yapiyosun diye
Pamukhanim_ metekaanmomm ah içimden neler diyorum da kendimi valla üzemem onunla uğraşıp diye susuyorum
metekaanmomm Pamukhanim_ Allah akıl fikir versin sırf seni sinir etmek için söylüyor, var ya çok uyanık
Tugbadgn2040 Okuyunca aklıma yıgenım geldı üç yaşında memlekete gıtmıstım kızım bana anne dedıkce o da bana anne dıyordu annesi halan o senın oğlum dıyınce de hala anne demeye başladı kızım da annene dedıkce de babannesıne ananne dıyordu 😆