Pamukhanim_ büyüynce düzelir ama siz yinr de her zaman uyarın canım, aynısı ablamın başına gelmişti, ablamın kayinvaldesi ablamın bebeğine anne de bana diye öğretmiş, iyiki ablam çabuk farkına vardı durumun, hep ikaz etdi işte anne dese bile hayir o babaanne dedi,oyoe oyle alişti ama şuan bence kiziniz küçük zaten ama yine de siz uyariyorsaniz problem olmaz, tabii eşinize de annesini uyarmasini soyleye bilirsnz