hasrettecas ozlemliya evet ama gece uyanınca beni görmeyince çok ağlıyor gidince yanına dakşnleşip uyuyor ben giderim diye ara ara bakıp uyuyor Orda olmayınca saat başı kalkıyor bende o güveni vermeye çalışıyorum şuan uyku aralığı uzasın bırakcam tek
ozlemliya hasrettecas çok zor valla . Ben odadan çıkıyorum sanki anlıyor hemen ağlamaya başlıyor. Çok zor kaçıyorum yanından uyku eğitimi de aldık ama olmuyor ne yazıkki :(
sst97 ozlemliya evet biberon meme gibi olmuyor illa ki. Sadece şimdilerde yatağında asla uzun uyumuyor hamakta uyumayı seviyor gece sürekli mekan değişikliği yapmak zorunda kalıyoruz diş çıkarıyor ondan mı anlamadım 🥲
ozlemliya tanemtanem kıyamam kuzuma ya . Valla şu sıra banada zor oluyor gece dönüp ayağıyla tekme atmaya başladı. Nasıl beceriyor öyle dönmeyi şaşırıyorum
tanemtanem ozlemliya bizimki ayağıyla dövüyor resmen nasıl oluyorsa o ayak kulağıma kadar geliyor büyük insan gibi belime koyuyor ayağını ama babasına çok vuruyor uyku halinde insanında gerçekten canı yanıyor ama işte öpüp koklayıp tekrar uyuyoruz 🫶🏻
ozlemliya pembelianne_ evet gözüküyor . Bu telefona bağlanıyor mu acaba . Mesela dışardayken görebilir miyim ?
ozlemliya tanemtanem biz babayı kovduk odadan horluyor diye . Halinden baya mutlu ama rahat rahat uyuyor 😁 olan analara oluyor 🥰
sst97 ozlemliya bizim dişlerimiz daha yeni çıkıyor 2 tanesi geldi diğerleri de epey belirgin halde bir anda oldu bu aya dek çıkarmamıştık. Tetagil kullanıyorum ama sanki anlık rahatlatıyor etkisi çabuk geçiyor gibi
ozlemliya sst97 ben bi de soğuk meyve yediyorum baya rahatlatıyor . Bizimde 2 alt vardı şimdi 2 üst patladı . Herşeyi kemirmek istiyor :)
fatmakstk ozlemliya ben kızımı 11 aylık olduğunda ayırdım yaşına giricek ama hala tek bırakmıyorum ben de odasında uyuyorum gece hala mama içiyor