acemianne3 Anneler galiba yavaştan sütüm bitmeye başlıyor göğüslerimi bayadır zaten dolu hissetmiyorum emerken sızlama oluyordu o da olmuyor artık iki gündür gece uykusuna geçmeden önce emziriyorum ve yarım saat sonra sağım yapıyorum dün çıkan 60 ml az önce çıkan 30 ml azalıyor mu yoksa bana mı öyle geliyor? Azalıyorsa ne yapmam lazım su içmek dışında?
Gokturkmom acemianne3 Hipp anne çayı,bestlak damla ,rezene çayı,tahin helva,bulgur pilavı,nohut yemeği,bol yeşillik yemek ,uyuyup dinlenebilmek,bol bol emzirmek ve emzirme sonralarında mutlaka sağım yapmak🙏
ysm53 acemianne3 bacım benim emzirmeden o kadar çıkıyordu ona rağmen yetiyordu bebeğime şu an 15.5 aylık hala emiyor. Emzirmeden sonra o kadar çıkması normal hem bebeğin emmesiyle makina aynı değil ki.
hamcokelek33 acemianne3 kan değerlerinize baktırın mutlaka. Ferritin ve demir düşüklüğü de sütü etkiliyor kesinlikle
badhomian acemianne3 bacım yatmadan ve uyanınca yulaf lapası ye bide malt içeceği benimde sağ göğüs boşluğa düştü 60 cc oldu normalde 180 cc filandı bunları düzenli yaptım bide fotsat buldukça uyku sıvı alımı filan 120 ye geri çıktı gün içinde 200cc çıkıyor totalde şuan sağ taraftan dene ve bana dön lütfen iki saate birde sağdır atlama
acemianne3 Gokturkmom yarından itibaren güzel beslenmeye başlıyorum inşallah teşekkür ederim önerileriniz için 🙏🤍
peri007 Merhaba öncelikle azalıyor düşüncesinden uzaklaşmanız lazım ikincisi bol su tüketimi gerekiyor ve ek olarak bestlak damlayı öneriyorum size, anne sütü arz talep meselesi gibi bebek emdikçe çoğalıyor bir damla da olsa emzirme arkası sağımları ihmal etmeyin birde ritmik pompalama var şuan adını hatırlamıyorum onu deneyin derim ve imkanınız varsa herşeyi bırakıp bebeğiniz uyuduğun da uyuyun gerçekten farkı hissedersiniz
acemianne3 peri007 Merhaba. Evet maalesef bu düşünceye istemsiz girdim kendimi toplamam lazım. Süt için dinlenmekte gerekiyor. Ben genellikle bebeğim uyurken ev işlerine odaklanıyorum. Artık daha dikkatli olmam gerekiyor sanırım 🥹 teşekkür ederim 🙏🤍 peki sizce süt az mı? Yani sağıma göre normalmi bana pek normal gelmedi.
acemianne3 ysm53 bir ay önce emzirdikten sonra 150 ml civarı çıkıyordu şans eseri farkettim sütüm azaldı gibi geliyor bebek büyüdükçe normal mi onu pek bilmiyorum. Tabi makine ile bebekte aynı değil haklısınız
acemianne3 Gokturkmom bir ay öncesinde emzirmeden sonra 150 ml civarı çıkıyordu bilmiyorum çok kafama takıldı.
ysm53 acemianne3 dönemsel bi azalma da olabilir belki de bebeğiniz daha çok emiyor artık huzursuz değilse sorun yok süt öyle birden giden bir şey değil ya
acemianne3 ysm53 bir süre evde bişi pişiremedim muhtemelen ondan azaldı. Bir hafta oldu nerdeyse.. düzenli beslenmeye başladım. Burda yazılanları da uyguladım sütüm çoğaldı yavaş yavaş. Çok şükür
melikexxx acemianne3 neler yaptınız tam olarak benim bebeğim de 6 aylık sütüm azaldığından doğru düzgün memede bile durmuyor çekip burakıyor 😢