ipekduru7 elfaa ayy bi de sen emziriyormussun daha çok acıkırsın benden 🥺 benim maalesef sütüm kesildi sağarak verdim bi buçuk ay zorla emmek istemiyordu kesilmişti:( şimdi 7 aylık. Emzirmememe rağmen elim ayağım titriyor seni düşünemiyorum . Cidden insan evde olunca yemeğe cok sarıyor
elfaa ipekduru7 ben yemek yiyorum iki saat geçmeden yemezsem fenalaşıyorum başım falan dönmeye başlıyor birazı psikolojik birazı bedensel bizim bence
sweetbabyyy ipekduru7 eve sağlıksız yiyecekler almayın, elinizin altında bulunmazsa zamanla yeme alışkanlığınız düzelir. Onun yerine sağlıklı kuru meyve, kuru yemiş, şekersiz atıştırmalıklar, yoğurt falan tüketin
Sungerbob ipekduru7 Okurken resmen beni anlatmışsınız bu kadar mı aynı şeyleri yaşarız 🤦♂️ bende hala kendimi hamile sanıyorum dediğiniz gibi midem bulanana kadar yiyorum bende o kadar iradesiz bir insanım ki böyle devam edersem sonumu hiç iyi göremiyorum. Aynalara bakmaktan nefret ediyorum hiç bir elbise olmuyor olanda asla yakışmıyor
ipekduru7 Sungerbob Off cidden ben bugün itibariyle diyete başladım bakalım ne kadar sürdürebilicem . Dediğiniz gibi nefret editorum kendşmden bazen niye bu kadar yiyorum diye kendime çok kızıyorum ins düzeltebiliriz
catperson ipekduru7 iğne kullanan arkadaşım var, kuş kadar yiyip doymuş oluyor. Ve eskisi gibi canının tatlı abur cubur vs istemediğini söylüyor. Sindirimi de yavaşlatıyormuş ilaç daha uzun süre tokluk hissediyormuş. Ama yan etkileri de çok yoğun yaşıyor, sürekli bir mide bulantısı var.
ipekduru7 catperson acaba bu iğne nasıl alınır yani dr yazması gerekiyor biliyorum dahiliye mi yazıyormuş gitsem ne desem yazar ki bilemedim
Sungerbob ipekduru7 Evet bende yedikten sonra kendime kızıyorum ama nafile bi kaç saat sonra tekrar yiyorum🤦♂️ diyetiniz de başarılı oluyorsunuz inşallah. Bayramdan sonra muhakkak bende gireceğim bir umut deneyeceğim
catperson ipekduru7 dahiliyede veya endokrinde tahliller yapıyorlar önce sonuçlarına göre veriyorlar. Benim gittiğim doktor bana vermemişti 😂 arkadaşıma ve babasına öneren doktor, tanıdığım başka birkaç kişiye de önermiş, ondan randevu bile bulamıyorum ama haftalar sonraya atıyor sürekli 😂 Bazı eczaneler reçete sormadan da veriyor ilacı ama riskli bu öncesinde ve kullanırken belli periyotlarda mutlaka bazı tahlillere bakılması gerekiyor.
LadyGaddar ipekduru7 kusacsk kıvama geldiğim zaman durabiliyorum sadece Sizin psikolojik açlık olabilir mi ? Çünkü kilonuz çok yok Muhtemelen fazlasiylada ödeminiz var Ayrica irade dediğimiz şey aslında kararlılık kararlı olur gerçekten isterseniz sadece sağlıklı dogru beslenmeyle ideal kilonuza ulaşabilirsiniz. Onun dışında bir mucize beklemek anca hayalden ibaret kalır.