ipekduru7 Kızlar hamilelikte iştahım aşırı derecede açıldı gebelik şekerim de vardı resmen taştan yumuşak ne varsa yerdim 69 la hamile kaldım 86 yla doğuma girdim sonra verdim 75 lere düştüm. doğum yapalı 7 ay oldu baya geçti hala aynı alışkanlık devam ediyor diyet denedim hatta dört kilo verdim ama yine aldım kesin . 74-75 kg arasındayım suan boy 1.68 . Ben diyete de başlasam iradem asla yok mesela 70 leri görmüstüm bi ay önce falan. Şimdi yine aldım çünkü durmadan yiyorum. Sabah kahvaltısı pek sevmem ayaktan atıştırırım genelde . Ama yine sağlam yerim . Öğlen zaten ya makarna ya noodle ya hamburger aklınıza ne gelirse . Akşama kadar yemediğim şey yok çikolatadan cipse artık kusacsk kıvama geldiğim zaman durabiliyorum sadece . Bunu nasıl aşabilirim hem sağlıksız beslenmekten cildim de bozuldu . Hem kilo alıyorum durmadan . Hem sağlığım etkileniyor aşırı ağırlık çöküyor yemeklerden sonra çünkü normal ölçüde yemiyorum asla doyduğumu anlamıyorum lütfen yardımcı olun bir taktik verin sağlam ve iradeli bi diyete girmem gerekiyor artık .. böyle devam edersem 80-90 görmem çok yakın. Böyle devam etmek istemiyorum naısl sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanabilirm nasıl ölçülü yerim . İştah kesici bişeyler falan mı kullansam? İğne kullananlar var öyle bişey mi denesem doktora danışıp ?
queenofrose ipekduru7 şöyle. Ben diyet yapan biri değilim ama okuyunca şunu anladım. Siz ana yemek olarak değil sürekli atistirarak yiyorsunuz. Sabah kalkınca domatesli salatalik biberli az ekmekli yumurtalı sağlam kahvaltı yapsanız o aradaki sağlıksız şeyleri caniniz pek istemez gbi. Akşama sebzeli etli yemek mesela. Ara öğünde yoğurt kefir. Sanki öğünleri düzgün almayıp sürekli açık kapatıyorsun gbi geldi bana
mavipatikk ipekduru7 sigarayı bıraktıktan sonra aynı anlattıgın sekilde 20ye yakın kilo aldım üstüne hamile kaldım doğurdum hala aynı kilodayım 🥲🥲🥲 sürekli yemek istiyorum dediğin gibi nasıl olacak bilmiyorum 🥲🥲🥲
obobok ipekduru7 bende kilo ve boy olarak aynı durumdayım. Ama benim sıkıntım sürekli yemek değil. Akiamları abur cubur yemek. Yani cola cips ve ya en basiti dondurma. Oğlum 3 yasında o sağlıklı beslendiği için akşam uyuyana kadar ya ında bu tarz şeyler yemiyoruz. Akşam oluncada tv karsıısında bi rahatlama geliyor. Diyetisyene gittim 1 ay sonra yine saldım.Kendimi bildim bileli hep 50-55 kiloydum. Birde sabah dengeli vesağlıklı besleniyorum. Açıklık oluşturuyorum falan ama akşam olunca o çikolata tatlı isteği çok çok oluyor. Birde her gün 4-5 saat parkşardayız. Yürüyüşte yapıyorum ama sıkıntım tatlı krizleri. Valla iğne benimde akşıma geliyor aşırı iştah kapatıyormus.
ipekduru7 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan nasıl diyim aşırı şişim. Yüzüm gıdığım ellerime kadar şiş çünkü aşırı sağlıksız besleniyorum . Yani o 5 kiloyu versem de geri almamam lazım sürekli devam ettirmem lazım diyetimi çünkü ipin ucu kaçınca 5 kilodan fazlasını geri alırım bile
ipekduru7 queenofrose kahvaltıdan maalesef nefret ediyorum 🥺 evet haklısınız çok tok tutan şeyler yiyemiyorum bu yüzden kahvaltıda.
sweetbabyyy ipekduru7 eve sağlıksız yiyecekler almayın, elinizin altında bulunmazsa zamanla yeme alışkanlığınız düzelir. Onun yerine sağlıklı kuru meyve, kuru yemiş, şekersiz atıştırmalıklar, yoğurt falan tüketin
queenofrose ipekduru7 yulaf yoğurt seversin belki. Belki corba. Sebze yemeği bile olur. Çünkü açsın. Doymak için saçma şeyler yiyorsun.
ipekduru7 queenofrose evet bu da doğru . Hep böyleydim zayıfken de böyleydim atıştırırdım sürekli . Bu alışkanlığı düzeltmem gerekiyor
ipekduru7 mavipatikk doyduğunuzu anlamıyorsunuz dimi🥺🤦🏻♀️ ben asla anlamıyorum midem boş gibi oluyor en son kuscak raddeye gelince duruyorum midem ağzıma geliyor yani..
ipekduru7 obobok evet evet ben de cips kola çikolata o tarz şeylere çok düşüyorum çocuğu uyutunca dinlenirken yiyesim geliyor . İğne çok mantıklı geliyo bu ara
eymenku ipekduru7 bende öyleydim bence kafada bitirmek önemli dün yanımda herkes künefe yedi benim canım hiç istemedi yıllarca diyet yapmaya uğraşan ben bı motivasyon kaynağı bulmak lazım
elfaa ipekduru7 sen ben olabilir misin ki ya 😅 aynı durumdayım ama benim bebeğim 3 aylık olmak üzere emziriyorum ona bağlıyorum bu durumumu. Aynaya bakıp çok çirkinim diye üzülüyorum 5 dk sonra elimde cips çikolata ile buluyorum kendimi. Bence sıkıntıdan oluyor en azından kendi adıma bunu düşünüyorum. Çok vakit geçirecek kimse yok etrafımda çalışmaya alışmıştım evde olunca yemeğe sardım
ipekduru7 elfaa ayy bi de sen emziriyormussun daha çok acıkırsın benden 🥺 benim maalesef sütüm kesildi sağarak verdim bi buçuk ay zorla emmek istemiyordu kesilmişti:( şimdi 7 aylık. Emzirmememe rağmen elim ayağım titriyor seni düşünemiyorum . Cidden insan evde olunca yemeğe cok sarıyor