29 günlüğüz biz de kilo alımı güzel çişli bez sayısı iyi ama bi türlü kakasını yapamıyor kabız değil bağırsakları da doluyor ama yapamıyor doktor tembellik olabilir tiroitten dolayı dedi, hipotiroidisi var bu arada ve bu yüzden sarılığı da geçmedi. Sağlık olarak sınandığımız zor bir ay geçirdik umarım diğer aylar daha kolaydır annelik göründüğünden daha zormuş