ilkannelik1 canselll24 benim bebiş 79 günlük oldu ama yakın zamanda o süreci yaşadık size şunu söylemek istedim evet hala zor ama gülmeye başladığı için az da olsa diyalogumuz olduğu için biraz daha rahatlamaya başladık ve gittikçe bal oluyorlar bal 🍯
madeinpelin canselll24 3 ay 2 günlüğüz kucağımdan bırakınca uyanması dışında iyi varlıklar aslındaaa 😁 gündüzleri yatağında sadece 15 dakıka uyuyor.. senın nasıl gidiyor ?
lavinyaaa07 canselll24 27 günlüğüz çok şükür ama bu aralar uykuları birden arttı eskisi gibi memede çok emmiyor her gün ayrı stres hayırlısı bakalım
maco_61 canselll24 bende 1 aylık oldum acayip ağlama krizleri sesi kısıldı artık🤦🏻♀️ gazlanmı ne kusma oluyo yavaş yavaş.
canselll24 ilkannelik1 sağlıkla büyütün inşallah umarım bizimde sorunlarımız gün geçtikçe geçer gider
ilkannelik1 canselll24 Teşekkür ederim hepimiz inşaAllah🌹 bebek büyütmenin her aşamasında zorluklar var ama benim için şu ana kadar en zoru ilk 50 gün falandı çünkü çok stresliydim ama alıştık birbirimize
canselll24 madeinpelin sağlıkla büyütün inşallah gündüz uykumuz çok kısa en fazla 20 dakika hemen açıyor gözlerini gaz sorunu arttı 😓
canselll24 madeinpelin kucağımda uyuyor yatağa yatırınca gözler direk açılıyor ne kadar sallasam da uyumuyor😓
canselll24 maco_61 bizde de aynı altını açınca bas bas bağırıyo memede susuyor ancak büyük ihtimalle gazdan diyorum ben kusma ara ara oluyo
maco_61 canselll24 bizim bu saate başlayıp 22.00 da uyuyo 🤦🏻♀️ istisnasız 1 haftadır böyle 4. Hafta atağımı ne bitmiyo bu ataklar😁
seyma01_ canselll24 bize bu gün tam 1 ay 1 günlük olduk sürekli emmek istiyor emerek uyuyor bacağını çekiyor kendine ağlıyor sürekli böyleyiz