Guligul
Bu arada Happy moma girip bütün doğum hikayeni ve depresyonla ilgili yazdıklarını okudum. Gerçekten zor bir süreç geçirmişsin. Bşraz olsun atlatabildiğine sevindim. ☺️Sana bu konuda şöyle yap böyle yap diye akıl vermek benim haddim değil, herkes kendi yaşadığını bilir sonuçta. Ama sana şunu söyleyebilirim; ben sezeryanla doğum yaptım, çok güzel bir doğumum oldu. Eve geldik her şey çok güzeldi. Ben çok mutluydum. Sonraki süreçte eşimle benim bazı sorunlarım ve eşimle annemin bazı sıkıntıları oldu. Doğumdan 14 gün sonra bebeğimin kalbinden rahatsızlığı olduğunu öğrendim kaldı ki benim bebeğim tüp bebek ve ne zorluklarlarla, risklerle, serklajla,aylarca evden çıkmadan bu bebeğe kavuştum. Sen de biliyorsundur zaten bunları. 😔Bebeğimin rahatsızlığını öğrenince bir hafta gece gündüz ağladım. Lafın kısası yaşadıklarım ve çevremin etkisiyle elbirliğiyle depresyona soktular beni. Ama bebeğimin yüzüne bakınca “Onun bana ihtiyacı var. Güçlü olmak zorundasın.” dedim hep kendime ve o şekilde toparlandım. Şimdi Nisan’da 6 ayını dolduracak kızım. Süt konusunda bence sen de bşraz fazla üzüntüden dolayı sıkıntı yaşamışsın ama 3 ay çok geç bir zaman değil. Emzirmenin ilacı yine emzirmek. Sık sık emzirerek olabildiğince arttırabilirsin sütünü diye düşünüyorum. Bunlsrı sana neden anlattım? İnan canını sıkmak kafanı şişirmek için değil. Biz artık anneyiz. Ve evlatlarımızı elimizden gelen en iyi, en doğru şekilde yetiştirmek zorundayız. Happy momda da hep bunun mücadelesini vermedik mi? 😉☺️Ben biliyorum sen çok iyi bir annesin, bunu şu an sana moral vermek için söylemiyorum önceden de söylemiştim hatırlarsan; evladın senin gibi bir annesi olduğu için çok şanslı. 💕Sadece tekrar hatırlatmak istedim