Guligul ben hep vermeyi denedim ama hiç almadı. Sadece 5 aylıkken falan bir defa emzikle uyuttum, sandım ki devamı gelecek ama gelmedi. Uyku düzeni 10 aylığa kadar iyiydi. Öyle aman aman uzun gündüz uykusu olmadı ama düzen olarak iyiydi. Bazen emerek uyudu, bazen plates topunda zıplarken uyudu. O nasıl istiyorsa öyle uyuttum.