ikiaslanannesi bizde 11 gibi ordaydık yine o kadar kalabalık sayılmazdı ya bunaltmadı en azından 😄 isot ve sumak aldım Diyarbakır da yaşadığım için diğer ürünlere ulaşmam çok kolay zaten 😄
Ciğer ve Urfa kebap yedik. Ciğer eh işte kebabı güzeldi ama çarşısı çok kalabalıktı pek beğenemedim