Niyesordunbucevabi Ya niye kimse beğenmemiş Urfa’yı alındım, gücendim 🥲
Bayramda maalesef evet cok kalabalık oluyor ama ben genelde haftaiçleri gidiyorum çocuklarımla. Orada şifalı su var, hz. İbrahimin dogdugu magara var, camiler var cok guzel. Sakin günlerde çocuklarımla gidip gezmeyi çok seviyorum.
Balıklıgolde çarşı var mesela ordan çay alın derim çayımız güzeldir . Ama çayı koyu yaptıgı icin bir kaşık dolusu atsanız bile bir caydanlık çay çıkar 🫠
Sonra baharatlar cok guzel sumak mesela o carsıdan alıyorum hep cok guzel. Nar ekşisi, kahve.
Girişte imitasyon takıcı var 4 sene once oradan kolye ve bilezik almıştım her bayramda dugunde taktım gram solmadı kararmadı.
Birde künefe yiyebilirsiniz künefe cok guzel.
Ben gecen sene harrana da gittim begendım orda eski eşyalar sergileniyor bide deve turu var uzerinde 5 dk dolaşıyorsun 😃
Ama işte sakin bir gunde haftaiçi gitmek en güzeli. Hele geçen ay aksam 10 civarı arkadaşlarımızla balıklı göle gittik toplasanız 10 kişi anca vardı atmosferi cok guzel.