yusralya seval868_ aman boşverin pekte işe yaradığını sanmam 4. Ay atağında şu an çok huysuz bebeğim kolye falan işlemiyor😃
Gokturkmom seval868_ Hakiki bizimki :) işe yaradığını düşünüyorum çok rahat atlatıyoruz maşallah diyim diş sürecimizi🤍🙏🫶
Gokturkmom kaygiliannee Aylardır takıyorum asla kopmadı çekiştirdiği zamanlarda oldu sağlam olması önemli gerekirse tekrar dizdirin çift düğüm olsun 💜
cilekli_soda seval868_ kayseri kapalı çarşıda gümüşcülerden aldım 6-7 aylıktan beri takıyoruz şuan 14 ay genel olarak diş çıkarma zamanları vs abartı huysuz hırçınlığı yok ama inanarak takmak gerektiğini biliyorum
seval868_ cilekli_soda ay teyzemlere diyeyim alsınlar bizde kayseriliyiz ama istanbulda yaşıyorum 😅 bi deneyip farkı göreyim