suheyla92 seval868_ kullandim hem kolye hem bilekligini taktim ogluma guzel duruyor faydası bu bence 😅
evininannesi seval868_ inanarak takmak lazım bence biz inanarak taktık ve diş sürecimiz çok güzel geçti onun için takmıştık zaten
seval868_ simseklivekalpli bebeminde boynu yok ya 😅😅😅 boğulursa diye ama ben galiba alıp deneyeceğim 😅
umaykusunannesii seval868_ ay keşke olsaydı 😂 diş çıkarma süreci için almıştım hatta ama yine klasik karanfilli zeytinyağından devam ettik 😂
umaykusunannesii seval868_ zeytinyağı içine karanfil koyup buzdolabında soğutup pamukla ağzına sürüyordum çok rahatlatıyordu. Doktorumuz önermişti. ♥️
seval868_ onaytugba bence işe yarıyor diyorlar ama bebeğin kendisi kolay atlattığı için kolyeye bağlıyorlar. Yoksa bebek işe yarıyor demiyor ve bizde cidden bilemeyiz yaradığını o yüzden yorumlardan yola çıkarak almayacağım 😅