sinbebi dani2711 30 a 1 kaldı halbuki daha dün yirmilerimin başlarındaydım ve ünivesitedeydim ahh gençlik ahhhhh🥹🥹🥹🥹
Mavigokyuzu sinbebi Ahaahah aynen öyle her bir parçası alarm veriyor ve bunu hissetmek gerçekten kötü bir duyguymuş 😅
illaedep1990 sinbebi kız oda bişey mi🤭ben ayağa kalkamıyorum belim bükülmüş gibi yürüyorum 😄🤭ayağımda topuk dikeni çıktı,bacaklarım ağrıyor.daha sayyım mı 🙈😄
sinbebi illaedep1990 anaaamm 🤣🤣 neler yaşıyoruz daha yaşlanmadık durun yaaa 🥹🥹 şöyle bi silkelen kendine gel böyle gitmez bu devran💖💖🤣🤣
sinbebi Mavigokyuzu bu kadar erken mi olacaktı ama yaa bide herşeye cıkcıklamaya başladım annem gibi annemizde şikayet ettiğimiz herşeyi yapmamız pekii😅😅 herkes bir gün olmaktan korktuğu kişiye dönüşür🤣🤣🤣💖 canım anam onu çok iyi anlıyorum artık😭😭
nutellaaaaa sinbebi kız doğal yaşam yok çünkü yediklerimiz hep hormonlu soluduğumuz hava temiz değil böyle olunca hep yorgun bitkin bir yerlerimiz ağrıyor işte
sinbebi nutellaaaaa evet ya bencede bundan bu kadar çabuk yaşlanamayız herhalde annem benden daha dinç kızz😅😅