mbabygirlm evde önceleri kitaplara bakardok kartlar falan gosterirdim , şuan çok haraketli yürüdüğü için dikkatini vermiyor oyunlara , genelde top falan oynairz, işte ayicigi var onu gosterorim boyle uyut boyle yedr diye, ev işlerinde birlikte oluruz gibi gibi, ama günde iki kez de disari çikaririrm mutlaka, yani iksnde dengede tutmaya calisyrm