mbabygirlm bu soruyu ben de sormak istiyordum, sonra kendi doktorumuza da danışdım, bana her ikisini dengede tutmam gerektiğini söyledi, sizin belki yasiniz çoktur siz parktda daha çok zaman gecire bilirsiniz, biz 13 ayliğiz doktorum bebeklerin herşeyi oyumla öğrrndiğin, sosyallaşmak kadar evde oyunda oynaması gerektiği soyledi bize, ben oncelri denge kuramiyirdim, yirudkten somra disarida çok daha vakit gecrdik ama evde bunzaman hic oyun oynayamadik, inanin ikimlmde kalmiştim, çok şükür artk duzene otrtdum, iksnde zaman ayira biliyorum