Woman35 evet bende ondan korktuğum için arabanın yanında durup birlikte iniyorum başka çare bulamadım kapı kapatmayı annemde defalarca yaşadık kaç defa kavga ettim şikayet ettim hatta başka şoförlere bile sordum biz kameradan görüyoruz inenleri demişti