Kızlar, metrobüs kullananlar; bebek arabasıyla metrobüse binerken ya da inerken ne yapıyorsunuz Allah aşkına? Metrobüs ile kaldırım arasında aşırı mesafe var, illa birinin yardım etmesi gerekiyor. Geçenlerde metrobüsten inicem, kapının tam önündeyim. Kapı açıldı sağ olsun biri yardım etmek için ön taraftan tuttu, ben de arkasından tutuyorum. O sırada şoför çat diye kapıyı kapattı Bağırış çağırış, kıyameti kopardım ayna var görmüyor musun vs diye ve kapıyı açtı ama hemen ardından tekrar kapattı. Bebek arabası yine sıkıştı, bu arada çocuğum da bebek arabasının içinde Orada resmen kafayı yedim. Şikayet ettim ama bir sonuç çıkmadı.
Ben öyle metrobüse geçip oturup, kapı açıldıktan sonra yerinden kalkan biri de değilim. Zaten bebek arabası varken bir yere oturmam hep kapının önündeyimdir. Şoförün beni aynadan ya da kameradan görmemesi imkansız. Benim aklım hâlâ almıyor, siz bu durumu nasıl çözüyorsunuz