dani2711 başak burcuyum temizlik takıntımı oturduğum yerde arkadaş akrabalarımda bilmeyen yoktur çok düzenli ve temizliği aşkla yapan biriydim çocuktan önce çocuktan sonra ikiye ayrılıyorum şuan evimi bok götürüyo diyorlar ki uyuduktan sonra yap nasıl yapabilirim esnemekten ağzım yırtılıyor vücudum uyu diyor ben anca çamaşır as katla mutfak topla genel dağınıklığı topla duş al ve uyu anca bu öadarını yapabiliyorum her akşam rutin ki yapamadığım günler de oluyo direk uyuyorum artık ayaklarım gitmiyor güne zaten çok erken başlıyorum temizlik yapıp yattığım günler vücut ağrısından uyuyamıyorum aşırı yoruluyorum aşırı da hiperaktif bi oğlum var zaten panik atak oldum vücudum gün içinde ani korktuğum şeylerde titriyor kendime gelmem yarımsaat oluyor oğlum sağolsun gün içinde bi yerlerden bolca atlamaya hatta uçmaya kalkışıyo. Etkinlik yapın diyorlar minnoş minnoş :))) yapmıyooor önüne koyduğum şeyleri atıyor etrafa ağzına sokuyor yemeye çalışıyor veya sğlama krizlere giriyor zorlayınca kitap okumayı çok seviyor onu da 2 3 dk sıkılıp kitabı çekiştirmeye başlıyor. Gün içinde sadece uyuyunca yemeklerini hazırlıyorum 2 çeşit sonra hiç bişey yapamıyorum günden güne zorlaşıyor uykuları kısaldı zaten eşimle aramızdaki durumlardan bahsedemiyorum halime üzülüyor destek olmaya çalışıyor her anlamda ama yeri geliyor ikimizde sinir harbi saçma sapan şeylerden bi bakıyoruz birbirimize sarmışız neyseki uzun sürmüyor küslük vs anlık patlıyoruz yorgunluk uykusuzluk ikimizde de çok normal. Evlat çok güzel birşey sevgisi herşeye bedel evet ama 16 ay da bu kadar yıpranmak hergün korkarak uyanmak normal mi böyle hissetmek tükendiğimi yetemediğimi hissettiğim öyle zamanlar oluyor ki bıktım dediğim eminim buralarda benimle aynı duyguları paylaşanlar vardır okuyorlarsa onlara sarılmak istiyorum keza bizi bizden başka kimse anlamıyor. Bir de sakin bebekleri olan anneler hiçç anlamıyor kendi arkadaş öevremden biliyorum erkek bebesi olup birinin aşırı sakin diğerininde yaramaz oğlu var biriyle aynı şeyleri konuşup aynı dertten muzdaribiz yoruldum bıktım zorlanıyorum dediğimiz çok oluyor diğeri aman sağlıklı olsun yapıcak bişey yok ne yapalım evlat diyor çünkü oğlunu yere koyuyor eline 2 3 oyuncakla çocuk yarımsaat belki daha fazla kendi halinde oynuyor öyle analarla yarışamam ben hergün kalpleri ağzında atmıyorlarsa halimizden anlamazlar