Hanımlar merhaba. Öncelikle kızım doğduğu andan itibaren çok çok zor bi bebek, atak haftası haricindede gergin, sinirli ve ağlak durumda. Ama bu atak dönemini sanki biraz daha farklı geçiyoruz sanırım bilinci biraz daha oturduğu için istekler daha fazlalaştı. Geceleri uyumadan önce doyduğuna eminim ama uyuduktan 45-50 dk sonra çığlık kıyamet ağlıyor dakikalarca emiyor ve o şekilde uyuyor gece 12 kadar neredeyse her 1-1,5 saatte böyle. Artık tükendim ve atak haftasından sonra direk kesmeyi düşünüyorum umarım başarılı olurum. Birde yüksek seslerden korkmaya başladı, sanırım bunları tehlike olarak algılıyorlarmış bu ayda. Siz neler yaşadınız ? Nasıl atlattınız bu süreçleri ? Gerçekten artık tükendim, psikolojim mahvolmuş durumda fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🏻