mom97X Ayyy geldim geldimmm dur anlatayımmm🥰
Benim kızımda 2 yaşında yani girmesine 1 ay kaldı. Bizde eşimle saatlerce ayakta sallamaktan artık ayaklarımız kopardı ama bi şekilde kendi başına uyumayı öğretmeliyiz dedik.
Her akşam gece uykusuna geçtiğinde beraber yatağına gidiyoruz üstünü güzelce örtüyorum öpüyorum hadi annecimm iyi geceler diyorum. Kapısını tam kapatıyorum. İçerisi loş ışıklı oluyor. Ben kapısını açmadan çıkamıyor zaten. İlk başlarda bocaladı ama şimdi yalnız başına odada kaldığında tek başına uyumayı öğrendi. Şimdi maşallah diyim odaya kattığımız gibi kendi kendine uykuya dalıyor hemen🥰 tabi sürekli gece olsun sabah olsun odaya kaç defa kontrole gidiyorum sessizce.
Bence sizde böyle başlayın çocuğunuza fırsat tanıyın